Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere bakarak örgülmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak ciğerin Google Analitik platformunun kent analizleri ciğerin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izlem kimliğini sitenize bindirmek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, okul, hasılat ve ilişki alanları kabil değhizmetkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların hizmetletmeniz ciğerin farklı değerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden oluşmak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok avantaj katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Sonunda müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde yağdırmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En güçlü etkinliği, birebir maliyette suni zorunluluğu bir şirket ciğerin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yaşadığı değiş tokuş harbiden inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde yer meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına yer hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya temelladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde değhizmetti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle omuz omuza artık “ne istersem onu tuzakırım” devri temelladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç esas nokta majör gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz halde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Malumat ve bildirişim teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına çatışma iş vetirelerini değhizmettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim mümkün oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çtuzakışmalarının Türkiye’deki geçkini 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk boşlukştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Amma kovuşturma eden yıllarda genel ağ kent çtuzakışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda görev veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çtuzakışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temsil eden web sitesi yalnızca üretilmiş görev, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası cereyan etmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da teşhistıldığı bir kimlik belgesi olduğu yadsısalat. Burada önemli bir bap henüz var, o da şu: Web tasarım ve nominalm çtuzakışmalarını belli bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çtuzakışmalarda yapılan envestismanın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasarım adı altında temellayıp şirketin sadık finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biröte projenin saat zarfında üst idare aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da diğer bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede daim semtınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine ilgilı. Kısaca yalnızca jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çtuzakışmaları, sonunda istenilen geriları vermemektedir.
İletişim Fakültesi
İletişim Fakültesi