Geleneksel olarak demografik bilgilere gereğince mimarilmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak kucakin Google Analitik platformunun site analizleri kucakin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izleme kimliğini sitenize bindirmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, uğraş, hasılat ve nispet alanları kabil değişkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların işletmeniz kucakin farklı değerlere ehil olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden görünmek suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok üstünlük sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde tedarik etmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En güçlü etkinliği, uygun maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket kucakin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı değişim fiilen akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde arazi meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin sonuç plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya kelleladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde değişti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle yan yana artık “ne istersem onu aldatmaırım” devri kelleladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç taban puan koskocaman rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Marifet ve bildirişim teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolaylık erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına düzen iş proseslerini değiştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala muhtemel başüstüne.